Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
PS

P59e65t65r 11S11k28á29c22e61l

1. 12. 2016 19:59

Do ČT jsem dnes poslal následující dotaz:

V dnešním pořadu "Události, komentáře" ve 22.00 hod. položte, prosím, panu Babišovi otázku, jak chápe slogan: "Šetřme naše lesy". Přeci není problém, aby účtenka EET se spojila s daňovým dokladem. Pokud tohle chlapci ve vládě nedokáží společně zařídit, měli by zvážit svoje vládnutí tomuto státu.

Je možné, že skutečně tohle nešlo jinak řešit? Např. formou výherní soutěže, podobně jako na Tchajwanu? Pan ředitel Jablotronu Jablonec nad Nisou se s takovou informací vrátil domů a nikdo se toho neujal. Možná ano, ale jaksi asi chyběli tvůrčí síly pracovníkům min. financí (pan Babiš nemusí dělat vše) přizpůsobit tuto záležitost našim podmínkám. Mentalitě našich občanů, lidem našeho národa.R^

0 0
možnosti
Foto

Mám pocit, že největší Babišovy příjmy jsou z dluhopisů Agrofertu. Nebyla z nich na dani zaplacena ani koruna.

3 0
možnosti
RT

A bude hůř. Karma.

3 0
možnosti
JS

Nežiji z daní, platím daně a se.re mě když někdo chápe EET jako konec svobodného podnikání. Byl jsem bl.bec, placení daní jsem považoval za základní povinnost občana.

2 3
možnosti
ZH

Daňové úniky jsou svinstvo. EET je tuplovaná sviňárna. A to proto, že citlivé údaje o fungování firmu do špinavých pracek státu prostě nepatří. Stát z povahy věci NESMÍ mít ve svém držení detaily účetních položek.

7 0
možnosti
FS

Pane Vyoral a z jakých daní žijete Vy?

4 1
možnosti
PV

P27e77t86r 90V21Y57o33r26a87l

1. 12. 2016 14:06

Já žiju z toho co si vydělám prací. Tohle jste nečekal že ;)

3 0
možnosti
  • Počet článků 167
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1450x
www.petrvyoral.cz

Seznam rubrik

Oblíbené blogy

Co právě poslouchám